măsuri siguranță și limitare temporară servicii 

 
 

În directă relație cu incertitudinea și efectele provocate de coronavirus (COVID-19) în toată lumea, prioritatea noastră cea mai mare a devenit atât sănătatea și siguranța oaspeților pe parcursul sejurului, cât și a echipei noastre. Focusându-ne pe acest lucru dorim să vă prezentăm succint măsurile, pe care le-am luat în vederea contracarării răspîndirii virusului.

accesul în hotel: limitat la ușa rotativă – intrarea principală a hotelului; la intrare este obligatorie dezinfectarea mâinilor (stație lângă ușă); la fiecare intrare/revenire în hotel, obligatoriu fiecare persoană se va prezenta în recepție pentru a-i fi verificată temperatura corporală de la distanță; restricționarea accesului furnizorilor, colaboratorilor. 

proceduri check-in: reducerea interactiunii fizice prin aplicarea unor măsuri și proceduri adaptate; plăți acceptate doar pe bază de card bancar; panouri protecție instalate; vizieră personal recepție; numar telefon WhatsAPP dedicat interacțiunii cu oaspeții prin mesaje; proceduri adaptate gestionării cardurilor de acces, materialelor/fișelor necesare prin lege, POS-urilor; renunțarea la port-carduri; solicitarea datelor de facturare sau altor informații prin e-mail/mesaje; transmiterea exclusiv prin email/online a facturilor; servețele și dezinfectant diponibile pe pultul recepției; fiecare oaspete va primi gratuit la check-in o mască de protecție pentru fiecare zi de sejur, pe care ii rugam să o poarte în toate spațiile publice. 

camere cazare: repartizarea camerelor cu respectarea unui interval de 24 ore între alocări; sigilarea camerelor pregătite și dezinfectate până la repartizarea lor; intrați în cameră după utilizarea cardul de acces, împingând din corp ușa camerei pentru a evita atingerea mânerului ușii; în fiecare cameră oaspeții au la dispoziție săpun dezinfectant certificat; prosoapele sau halatele sunt puse la dispoziție în camerele împachetate individual - în acelși mod vor fi debarasate după folosință; inventarul camerelor este limitat sau inlocuit cu produse de unică folosință; se recomandă accesarea meniul interactiv al TV-lui SMART LED pentru toate detaliile legate de funcționarea hotelului în acestă perioadă, serviciile și facilitățile disponibile, orarele de funcționare etc.

alte măsuri: implementarea soluțiilor de dezinfecție și curățenie certificate Ecolab pentru Sars Cov 2; implementarea noilor proceduri de curățenie și dezinfecție cu atentie sporita asupra zonelor de uz intens din camere și spații publice; creșterea frecvenței curățeniei și dezinfecției zonelor de uz intens din spatiile publice (lifturi, mânere uși etc); în toate spațiile publice vor fi instalate stații de dezinfectare, inclusiv cremă emolientă pentru mâini;  lliftul va fi utilizat de maxim 2 persoane, evitând atingerea altor suprafețe decat cele necesare utilizării echipamentului; obiectele care nu pot fi dezinfectate (materiale textile, din carton sau hârtie, piele etc) au fost înlocuite cu soluții digitale sau produse de unică folosință; implementarea măsurilor de distanțare socială în toate zonele de interacțiune umană multiplă - lobby, restaurant, mic dejun, zona conferințe, spa; masă prestabilită pentru servire mesei pe bază de comandă prealabila; meniuri transmise online; printuri bilingve cu recomandări în spațiile publice; spațiu fumat în aer liber; manager dedicat implementării și urmăririi procedurilor anti COVID; purtarea obligatorie a măștilor și mănușilor de protecție; traininguri speciale și printuri afișate; trasee și zone de acces stabilite pentru o interacțiune fizică limitată; proceduri interne de interacțiune, planificare activități, conduită; verificarea temperaturii corporale de la distantă a angajaților atât la intrare cât și la plecarea acasă; furnizori selectați, conformi cu procedurile de siguranță.

plusurile hotelului: sistem climatizare pe bază de aport de aer proaspăt de la ultimul nivel al hotelului – nu se filtrează și se rotește aerul din spatiile/camerele hotelului; accesul în cameră pe bază de card RFI – permite accesul în cameră fără a atinge mânerul ușii; geamul în cameră se poate deschide pentru aerisirea periodică a spațiului personal; meniu intercativ Smart LED TV cu posibilitate conectare dispozitive personale; baie fără perdea de duș; design minimalist asigurând curățarea facilă și intensă în toate zonele;

PROCEDURI DE IZOLARE ȘI ASISTENȚĂ MEDICALĂ APLICABILE ÎN CAZURILE ÎN CARE: temperatura corporală depășește 37 grade sau se semnalează simptome. Există o linie telefonică permanentă către autoritatea sanitară pentru aplicarea procedurilor de izolare și chemarea echipei sanitare mobile pentru a gestiona situațiile semnalate. Izolarea fiecărei persoane se realizează într-un spațiu dedicat, utilizând traseele de deplasare stabilite prin proceduri.

informații hotel 

Pentru siguranța oaspeților sau colegilor și conform cu legislația română coroborată cu cele mai bune practici, hotelul modifică temporar sau reduce unele servicii (ex. restaurant, bar, inventar cameră, produse consum cameră, facilități spa). Aceste schimbări sunt temporare, urmând să reinstaurăm nivelele standard de servicii și facilități disponibile îndată ce legislația în vigoare ne oferă această posibilitate. Pentru eventuale cereri sau întrebări, personalul recepției vă stă cu mare drag la dispoziție în fiecare zi în intervalul 7 am- 11 pm. 

mic dejun - servit pe bază de programare prealabilă și selecție optiune meniu cu servire la masă (transmis on-line)
meniu restaurant - servit pe terasa exterioară, pe bază de programare prealabilă 
saune - indisponibile momentan
facilități spa - terasă însorită, salină, gym, jacuzzi-uri - accesibile doar pe bază de programare prelabilă la recepția spa-ului
service cameră pe perioada sejurului - serviciu disponibil la cerere, vă rugăm să vă adresați personalului recepției hotelului

 

sejur plăcut!

pentru o comunicare în condiții de deplină siguranță, vă rugăm să ne contactați 

reservations@ramadaoradea.ro  
 +40 359 403 333
mesaje WhatsAPP +40 733 770 216